Ja soc ací

Publicado: junio 17, 2011 en General

No estic reproduint les paraules de Josep Tarradelles, sinó introduint la primera entrada al meu blog. Podria cantar la cançó “Acabo de llegar” de Fito&Fitipaldis, però preferix escriure que se’m dona millor.

Cançons a part, en aquest blogg m’agradaria plasmar moltes coses i de diversa temàtica, d’ací el nom de “Cajon desastre”, un caixó-blogg on ficar idees, pensaments, una mica d’humor, musica i alguns articles d’opinió, ja siga de política o esports. I si de pas, pot servir per a que em conegueu una mica mes, millor que millor. I bo, lo de desastre em vull referir, a que en aquest blogg escriuré i posaré coses de diferent temática.

Intentaré poc a poc posar diferents seccions i informació en elles, per a que aquest blogg no parega com eixos centres socials que hi han en aquesta comunitat, que estan fets, però que Camps mai inaugura. La construcció ja la he feta (m’he registrat i he obert el blog), i la inauguració la estic fent en aquest mateix moment (escrivint aquesta primera entrada).

Principalment el meu “vehicle” de comunicació serà l’humor i la ironia, crec que puc dir que els meus mestres de l’humor son Gila, Buenafuente o Pepe Rubianes, i de la ironia, doncs podria dir que Wyoming o Jordi Èvole (“el follonero”). Llavors tot el que escriga en aquest blog estarà adobat amb aquest parell d’ingredients: ironia i humor.

Això si, certes coses seran escrites amb serietat i molta crítica, no sols amb “jijiji,jajaja”, ja que el moment actual pel que estem passant requereix d’un esperit crític i reivindicatiu. Els que em coneixen de molts anys, ja saben que sempre he sigut una persona prou reivindicativa, i aquest espai personal i virtual, no serà menys!.

O siga que (com va dir Tierno Galván): “quién no esté colocao que se coloque i al loro!!”. No sé en quin context va dir la paraula “colocao”, però jo la vull utilitzar per a dir-vos, que si vos apeteix seguir aquest blogg estigueu atents (o col·locats al vostre seient), per que aniré posant moltes coses, o almenys intentaré fer-ho!.

Que passeu un bon dia!!!

[descarga la versión en castellano]

Responder

